// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


Asrama..Asrama..Asrama :')
Friday, February 22, 2013 , 4:20 PM , 1 Comment[s]
Assalamualaikum

♥ Ku Mohon PadaMu ♥


Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang 

Hari ini lau ikot kn dah 3minggu aku stay kat hostel (skrg ni balik),and aku pun dah school lain..
pengalaman sepanjang kat hostel mmg best,TAPI macam ni la perasaan bila first time duduk asrama berjauhan dengan family. Terasa kosong. Terasa rindu. Terasa nak balik........ :'( 

Walaupun hostel tu tak jauh mane pun dengan rumah,Tapi terase rinduuuuuuuuu giler dengan IBUAYAH,ADIKADIK..bila nak petang,dah dekat nak mgrib ha mse tu dah mula laa nk nanges, time tu laa hati sayuuu je :( kalau aku dah nangis ambil masa yang lama untuk bgi aku puas and lega .
tp Alhamdulillah Allah bagi aku kawanII yang HAPPY,CARING,LOVELY,OHSEM :') dorang lahh penghibur aku kat sane,dorang pujuk bila aku nangis,tp bile pjuk tuuu lagi laa air mate nie mcm paip terbukakkkk waaaaa ! T_T

But , ituuu laa name nye dugaan asrama..cmne pun jangan laa putus ase..normal la lau duk asrama buat drama air mate kat public fon :'D  rinduuu ibu ayah..keletahhh adik adik..nanti lame2 biase laa tuuu..aku yang form4 nie pun maseh nangis2,tp bile aku tgk bdak form1 dorg nir relax jeerrrr..*pelikkkk akuuuuu+maluuuuuuu skitttt..heee :'D
Bila kat rumah aku kuat makan tapi kat asrama sikit je aku makan,tuu nameenyee rinduuu masakan ibuuuu :'(

 
That moment bila hari ahad, tibalah masanya utk budak asrama menangis. Sob sob :( 
Tapi kena ingat adik2 yang kena balik asrama tuuu, stay positive , you're there for a great future ahead :) 

Terseksa duduk asrama , sebab rinduuu keluarga ! And homesick kuat
DOAKAN AKU KUAT KAT SANA YE :')