// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


Jangan Mudah Berputus ASA !!!
Tuesday, April 3, 2012 , 11:16 PM , 0 Comment[s]

"kadang-kadangku menangis tatkala diuji, tpi bila tangis itu terhenti, baruku sedari Allah sengaja sedarkan diri ini, mungkin aku teralpa dgn sesuatu. tapi kadang kala, aku kecundang lagi. Allah berikan aku teman, aku luahkan. tenang rasanya, tetapi. Allah mengujiku lagi.. aku menangis utk kali keberapa.. terasa ingin lari dari dunia.. namun, ia takkan kemana.. harus kuhadapi ia walaupun payah.."

kata Luqman Al-Hakim :"Wahai anakku ketahuilah sesungguhnya dunia ini bagaikan lautan yg dalam,bila kau ingin selamat dari karam, layarilah lautan ini dgn taqwa, isinya dgn iman dan layarnya tawakkal kepada Allah.."

~ sebenarnya ujian adlh merupakan tarbiyah bagi kita. kadangkala utk menyedarkan kita dan adakalanya utk menguji kesabaran kita.. di tahap mana kita bila ditimpa ujian..