// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


Tabahkan Diri ini Menerima Ujian dariMu, Ya Allah'
Saturday, March 17, 2012 , 1:30 AM , 0 Comment[s]
 
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan Kesanggupannya." (Al-Baqarah : 286)

Ya Allah, padaMu ku bermohon... kuatkan diri ini untuk menempuh segala ujian dariMu. sebagai seorang hamba,pasti akan di uji olehNya, pelbagai ujian yang akan di tempuhi. Ya, saya manusia biasa, iman adakala naik dan adakala turun..

adakala ,terasa seperti hampir putus asa, untuk menempuhi ujian yang diberikan, rasa tidak berdaya untuk menghadapinya.. ya, saya seorang insan yang lemah.. masih banyak kekurangan dan kelemahan dalam diri.. walau banyak air mata yang menitis, ujian ini harus saya hadapinya..

Ya, setiap yang berlaku pasti ada hikmah. Allah menguji diri ini, pasti ada sebab yang Dia lebih Maha Mengetahui dari diri ini.. Diri ini Rindu padaMu Ya Allah, Rindu ingin bertemu denganMu Ya Allah.. andai bertemu denganMu adalah yang terbaik, adalah yang terbaik jemputlah diriku ini. Tapi, diriMu masih memberi peluang untuk diri ini mendekatkan diri dengan cintaMu, terima kasih Ya Allah...