// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


kawan untuk gaduh dah pergi jauh , rindu kat kau kakak :(
Thursday, January 12, 2012 , 11:59 PM , 0 Comment[s]
hari nie 13-01-2012 akak aku kene gi plkn . . berite 2 mengejutkan laa kakak ,
bile aku dapat tau kau kene gi hari nie , first aku buat yela termenung ,
dy laa kawan aku gaduh , aku sebenar nye syg kau sgt2. ,
name pun adik beradik kan ?
gaduh camne pun tetap syg, memang kau ta pegi lame ,
3 bulan je , tapi ntah laa . . ttbe rase sedeyh sgttt :'(

kau nati pun mesti rindu aku jgakkan ? hehe

nie laa kakak aku yang cantik ,waa ! nak nangis plak :'(


mungkin camnie kut kalau aku ingat kat kau kakak  :(


naty sape nak tlg qila kemas uma,sidai kain,angkat kain,  waaa ! sdeynyeee . aku nak nangis depan kau tp malu ,
tape laa , pape pun jage diri baek2 taw , jgn noty :) sayang kau kakak <3
harap kau pun rindu akuuu :'(
kalau kau bace nie pun bagus jugak ,  aku sayang kau  ! :)