// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


Terima Kasih Kawan ! KAu Memang KejAm !
Saturday, December 31, 2011 , 12:29 AM , 1 Comment[s]
Baru aku tahu macam mane rase nye sakit hati sebab
'Kawan Makan Kawan' dulu aku sering dengar , 'Harapkan Pagar , Pagar Makan Padi' rupenye skarang aku yang rase sakit sbab kawan ,
kenape kau buat aku macam nieyh ,
kau sendiri ngaku , "ye ! mmg aku kapel dengan dia"
hei , kawan kau mmg tak de rase pape ker ha sbelom kau kapel ngn dia ?
kau ta fikirkan ker prasaan kawan kawan kau , orang sekeliling kau ?
tape kawan , sekarang kau bahagia , smpai kau sngg0p buat kawan kau macam nie ,
memang patut laa ramai yang benci kau , sebab prangai kau ta serupe muke kau yang cun tu !

KAU MEMANG TAK LAYAK ADE KAWAN SEPATUTNYE !

aku layan kau baik sangat ,
kau mmg suke ye tgk kawan kawan kau nangis ,
kau tanye aku "kau ta kesah ea aku kapel dengan dia?"
subhanaAllah , kau giler aku ta kesah , kau sendri tahu aku suke dia,
kau bley tnye mcam 2 ? kau nak tau sbb ape aq jwb 'aku oke je' ,
sbb kau tu kawan aku !
aku tanak kau rase bersalah yg spatutnye itu yang kau kene rase !
semua laki ke kau naa amik ? aku tau kau cntekk tp tak kan kau na b0l0t sume ?
 pikir laa hati kawan kau nie kawan !

terime kasih buat aku macam nie kawan , satu hari nanti  Allah akan balas balek kat kau ,
bukan aku na d0a kan tp supaye kau sedar  dan rase macam mane sakitnye hati kawan kau nie sekarang ,kawan !



p/s : terime kasih , kau memang kejam !