// Kau Untukku ♥
Disclaimer


Hello Peeps !Assalamualaikum,I'm Fikriyah Aqilah, Welcome to my territory. You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Please respect me and I'll respect you. Don't copy anything here without my permission. Thank you :)


Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Rasulullah bersabda,'Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah'. (HR Muslim).





Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® FIKRIYAH AQILAH 2013.


Jodoh..ianya di tangan Tuhan..
Thursday, December 29, 2011 , 5:05 AM , 0 Comment[s]


♥ SEKUAT mana saya SETIA...
♥ SEHEBAT mana saya MERANCANG...
♥ SEJAUH mana saya MENUNGGU...
♥ SEKERAS mana saya BERSABAR...
♥ SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...

~♥ Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama...Kita Tetap Tidak Akan Bersama
~♥ Tiada Yang Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang...
~♥ Dan Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t..

Bila kita memang dijodohkan, apapun halangannya kita pasti akan disatukan dalam pernikahan. Namun bila memang kita tidak dijodohkan, apa pun usaha pastikan tiada hasilnya. 


Ya Allah ajarkan kami mencintai dengan sederhana, 
ajarkan kami agar lebih pandai memendam cinta, 
ajarkan kami untuk lebih mecintai-Mu dan kekasihMu. 
Ya Allah jauhkan kami dari dosa dunia, jagalah dia dari dosa cinta,
 aku mencintainya keranaMu, 
aku pun rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki 
dan gantikanlah yg terbaik menurut kehendak Engkau Ya Allah~ ♥

→ Kalau kita di KECEWAkan apa yang kita buat??
→ ( -_-) - Mestilah MENANGIS dan SEDIH
→ SEBAB......??
→ ( -_-) - Tak SANGKA orang sanggup buat kita macam tu
→ dan lepas tu kita kamu BUAT APA??
→ ( -_-) - Tak nak PERCAYA pada dia lagi!!
→ 0o0 macam tu ke?
→ ( -_-) - Mestilah!
→ TIDAK RASA ke KECEWA itu satu HADIAH dari ALLAH SWT???
→ ( -_-) - Sebab??

 Dari kerana sebab KECEWA,
ALLAH SWT mengajar kita LEBIH bersikap BERHATI -HATI DAN JANGAN terlalu mengharap pada Makhluk-Nya, INDAHKAN??

 JADI jangan sedih sangat ,INGAT kita ada ALLAH SWT yang SENTIASA bahagiakan kita 

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

S è ñ y u m
S y ü k ü r                                 
S è l ä l ü . . (^_^)

Jadilah wanita comel dan manja untuk bakal suami anda nanti.
Buat sementara waktu nie,simpan dulu perangai comel dan manja
anda..Jangan dedahkan pada si dia yang belum halal untukmu..
Tunggu masa anda dah bergelar suami isteri nanti baru laa anda
luahkan comel dan manja yang ada pada diri tu..

Begitu juga dengan lelaki.. simpan macho tu dulu..
nanti bila dah kahwin baru open sifat macho & gentleman
yang ada pada diri anda tu..Romantik laa sepuas2nya
kerana islam memang menggalakkan pasangan yang sudah bernikah untuk sentiasa jadi ROMANTIK..

SubhanAllah..Indahnya ROMANTIK selepas NIKAH... ♥ ♥ ♥
....aku mcintaimu krn smngt prjuangn agama yg ada pdmu, jika hilang semangat perjuangan agama padamu, maka aku akn segera mlengkapinya agr ia kembali semula kpdmu.Krn itulah perlunya diriku dn dirimu slg brusaha mjadi insan yg tbaik stiap masa,krn tkkan sesekali ingin aku biarkan dirimu rebah tak bermaya krn hilangnya semangat agama ....

MEMUPUK CINTA YANG TIDAK HALAL=
MEMUPUK PENDERITAAN DAN KEKECEWAAN!
saya tak mau cinta sebelum nikah..
so jangan sentuh hati saya! 
saya tak suka tanggung seksa cinta yang tak halal
SELAMAT TINGGAL..tata..

♥✿✿✿ Jika ALLAH tidak memberikan seseorang yang saya IMPIKAN, 
semoga DIA menghadirkan SESEORANG yang MENGIMPIKAN saya....^_^ ✿✿✿♥